Nawigacja głównaNawigacja kategoriiTreść główna

Informacja prasowa, 13.07.2022

W ramach ochrony prewencyjnej konsumentów dm-drogerie markt wycofuje produkt babylove Łańcuszek do smoczka.

W ramach ochrony prewencyjnej konsumentów dm-drogerie markt wycofuje ze sprzedaży produkt babylove Łańcuszek do smoczka. Wycofanie obejmuje jedynie produkty z kodem serii PO 5460, PO 5537 oraz PO 5538. Kod znajduje się na tylnej stronie klipsa mocującego łańcuszek

Wycofanie produktu Łańcuczek do smoczka marki babylove

Powodem wycofania jest stwierdzenie nieprawidłowości w tworzywie sztucznym, z którego został wykonany haczyk mocujący, służący do zawieszania smoczka. Może to powodować ryzyko obluzowania się małych, łatwych do połknięcia części haczyka.

Klientów, którzy zakupili wadliwe produkty, prosimy o ich nieużywanie i zwrócenie w opakowaniu lub bez w najbliższej drogerii dm. Należność za zakupiony towar zostanie zwrócona, również w przypadku braku paragonu fiskalnego. 

Jakość naszych produktów i bezpieczeństwo klientów są dla nas najwyższym priorytetem. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji i przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Dalsze informacje dla klientów:

dm-drogerie markt
Biuro Obsługi Klienta dm
tel.:+48 800 909 606
e-mail: info@dm.pl

***

O drogeriach dm:

Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 79 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2022/2023 dm odnotował sprzedaż w wysokości 15,9 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 51 000 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 11,4 mld euro. dm po raz kolejny została wybrana przez klientów najpopularniejszą drogerią w ankiecie Kundenmonitor 2023. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne, higieniczne, dla dzieci i niemowląt oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.

Dodatkowe informacje dla mediów: patrycja.narozna@prart-media.pl