Rozstrzyganie sporów
Postanowienia niniejszego punktu dotyczą wyłącznie konsumentów.
Komisja UE zapewnia platformę do pozasądowego rozstrzygania sporów. Daje to europejskim konsumentom możliwość rozstrzygania sporów związanych z ich zamówieniami internetowymi w pierwszym rzędzie bez konieczności występowania na drogę sądową. Platforma rozwiązywania sporów jest dostępna za pośrednictwem linku zewnętrznego
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show
Organem odpowiedzialnym za arbitraż konsumencki jest:
Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
ul. Ofiar Oświęcimskich 15a
50-059 Wrocław
e-mail: sekretariat@wiih.wroclaw.pl
Przy czym oświadczamy, że nie jesteśmy zobowiązani ani gotowi do poddania się procedurze arbitrażowej.Niemniej jednak staramy się znaleźć polubowne rozwiązanie w przypadku nieporozumień z naszymi klientami. Dlatego, jeśli nie jesteś zadowolony z naszej oferty, prosimy o kontakt z nami pod adresem info@dm.pl. Niezależnie od powyższego możesz dochodzić swoich ewentualnych roszczeń wobec nas na drodze sądowej.