Nawigacja głównaNawigacja kategoriiTreść główna

Informacja prasowa, 21.11.2022

Black Days w drogerii dm

Drogeria dm rusza z pierwszą w Polsce kampanią Black Days. W dniach 21-25 listopada dokonując zakupów w sklepie internetowym dm.pl oraz w aplikacji “Mój dm” za minimum 49 zł klienci otrzymają rabat w wysokości 11,95 zł.

Promocja Black Days

Black Days w drogerii dm to doskonała okazja, żeby kupić niezbędne produkty do pielęgnacji, czy domu lub zamówić mikołajkowe prezenty dla bliskich. To wygodne i jeszcze korzystniejsze zakupy online z rabatem na wszystko. Aby z niego skorzystać wystarczy posiadać lub założyć konto “Mój dm” oraz wybrać opcję płatność online, a rabat naliczy się automatycznie w koszyku.

- To pierwsze nasze “Black Days” w Polsce i bardzo jesteśmy ciekawi reakcji klientów. Rabat dotyczy tylko zakupów online i w aplikacji, dla posiadaczy konta “Mój dm” - chcemy w ten sposób zachęcić klientów do zakładania kont i składania zamówień internetowych. W połączeniu z obowiązującą w dm gwarancją trwałej, zawsze korzystnej ceny, kilkanaście kuponów rabatowych w każdym miesiącu na wybrane marki lub kategorie produktów pozwala zrobić naprawdę bardzo korzystne zakupy - mówi Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów. - Akcje promocyjne i kupony rabatowe dla posiadaczy kont “Mój dm” są jednym z narzędzi, które umożliwiają nam lojalizowanie klientów i personalizowanie ofert dla nich. Warto wspomnieć, iż każdy nowy zarejestrowany użytkownik aplikacji "Mój dm" na start otrzymuje także jednorazowo 6 dodatkowych kuponów powitalnych - teraz w listopadzie to m.in. 20% na markę dm babylove (dedykowaną artykułom dla dzieci) czy 20% na markę dm Denkmit (dedykowaną artykułom do prania, sprzątania i czyszczenia). - dodaje Iwanowski.

Drogeria dm zachęcając do zakładania kont, zapowiada także, że w grudniu, od poniedziałku do piątku, w aplikacji “Mój dm” każdego dnia klienci znajdą dodatkowe kupony rabatowe na poszczególne kategorie produktów. Key Visual kampanii został w całości przygotowany przez agencję Freundschaft. Zaplanowane działania obejmują digital, komunikację w social mediach, POS i komunikację w gazetkach marki. Więcej informacji o akcji znajduje się na dedykowanej stronie na dm.pl.

***

O drogeriach dm:

Drogerie dm posiadają ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2019/2020 dm odnotował sprzedaż w wysokości 12,3 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 13 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 42 600 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 9,4 mld euro. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. Dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.

Dodatkowe informacje dla mediów: patrycja.narozna@prart-media.pl