Regulamin konkursu „1. rok dm w Polsce”
§ 1 Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w konkursie organizowanym przez Organizatora w serwisie Instagram (dalej „Konkurs”).
Organizatorem Konkursu oraz wydającym nagrody w Konkursie jest DM-Drogerie Markt sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Jaworskiej 13, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000876656, NIP: 8971887211, REGON: 387822297 (dalej „Organizator” lub „Fundator”).
Konkurs będzie przeprowadzony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (z zastrzeżeniem transgranicznego dostępu do Internetu) od dnia 30.05.2023 r. godz 19:00 do dnia 13.06.2023 r. godz. 23:59 (dalej: „Czas Trwania Konkursu”) za pośrednictwem postu (dalej: „Post konkursowy”) na profilu @dm_polska w serwisie społecznościowym Instagram (dalej: „Instagram”), który to profil dostępny jest na stronie internetowej i/lub za pośrednictwem aplikacji Instagram: https://www.instagram.com/dm_polska/ W związku z aktualnymi wymaganiami stawianymi przez regulamin firmy Meta, której Instagram jest jednym z produktów:
Organizator oświadcza, że Konkurs, organizowany za pośrednictwem Serwisu Instagram, nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani też bezpośrednio związany z firmą Meta ani Serwisem Instagram,
Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż wzięcie udziału w Konkursie przez Uczestnika oznacza, iż Uczestnik wyraża zgodę na zwolnienie firmy Meta i Serwisu Instagram z jakiejkolwiek odpowiedzialności w związku z organizowanym Konkursem.
Celem Konkursu jest wyłonienie dziesięciu najbardziej kreatywnych użytkowników Instagrama, którzy prawidłowo wykonają zadanie konkursowe, opisane w § 2 ust. 4 niniejszego Regulaminu, zadane przez Organizatora.
Uczestnik nie może przenosić na osoby trzecie uczestnictwa w Konkursie, praw i obowiązków z nim związanych, w tym także prawa do żądania wydania przyznanej nagrody.
Udział w Konkursie i podanie związanych z udziałem danych jest całkowicie dobrowolne, a także oznacza, że Uczestnik zapoznał się z Regulaminem Konkursu i w pełni go akceptuje.
§ 2 Zasady uczestnictwa w Konkursie
W Konkursie mogą brać udział wyłącznie osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, zarejestrowane tj. posiadające aktywny oraz publiczny profil na Instagramie (dalej: „Profil”), zgodnie z regulaminem Instagram oraz mające miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy i współpracownicy Organizatora. Współpracownikami w rozumieniu Regulaminu są wszystkie osoby współpracujące z Organizatorem na podstawie umów cywilnoprawnych. W Konkursie nie mogą również brać udziału członkowie rodzin tych osób. Przez członków rodzin rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, rodziców małżonków, osób pozostających w stosunku przysposobienia, a także osób pozostających we wspólnym pożyciu.
Organizator jest uprawniony do weryfikacji spełnienia warunków uczestnictwa w Konkursie, jeśli zachodzi uzasadnione podejrzenie, że dany Uczestnik działa sprzecznie z niniejszym Regulaminem. Organizator jest uprawniony do wykluczenia Uczestnika z udziału w Konkursie i odmowy przyznania mu nagrody, jeśli nie spełnia warunków uczestnictwa w Konkursie określonych w niniejszym Regulaminie lub też w przypadku powzięcia uzasadnionych podejrzeń, iż tekst zamieszczony przez Uczestnika w wykonaniu Zadania Konkursowego narusza prawa osób trzecich lub też tekst ten narusza postanowienia ust. 8 poniżej.
Aby wziąć udział w Konkursie należy w terminie od dnia 30 maja 2023 roku godz. 19:00 do dnia 13 czerwca 2023 roku godz. 23:59 w komentarzu pod Postem Konkursowym zamieszczonym na Profilu @dm_polska na Instagramie umieścić zgłoszenie poprzez kreatywne uzasadnienie, dlaczego uczestnik wybrał dany zestaw nagród. (dalej: „Zgłoszenie konkursowe”). Prawidłowe Zgłoszenie konkursowe może być zamieszczone wyłącznie pod postem w którym Organizator informuje o konkursie.
Uczestnik dokonując Zgłoszenia Konkursowego gwarantuje, że posiada pełne prawa autorskie do stworzonej wypowiedzi (zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
Uczestnictwo w Konkursie wiążę się z akceptacją niniejszego Regulaminu.
Dane znajdujące się w Zgłoszeniu Konkursowym, w tym nazwa i wizerunek użytkownika na Instagramie będą przetwarzane w celach związanych z ogłoszeniem Zwycięzców i publikacją najlepszych Zgłoszeń Konkursowych. Dane te zostaną upublicznione na Profilu @dm_polska na Instagramie w związku z opublikowaniem w poście w serwisie Instagram listy Zwycięzców wraz ze zwycięskimi Zgłoszeniami Konkursowymi.
W czasie trwania Konkursu, określonym w § 1 ust. 4 niniejszego Regulaminu, Uczestnik może przesłać wyłącznie jedno Zgłoszenie konkursowe (w postaci komentarza do Postu Konkursowego w Serwisie Instagram). Zakazane jest korzystanie przez jedną osobę z więcej niż jednego profilu w Serwisie, w szczególności poprzez tworzenie fikcyjnych profili. W przypadku powstania uzasadnionego podejrzenia o korzystaniu przez Uczestnika z fikcyjnego profilu, wszelkie zgłoszenia takiej osoby zostaną usunięte i nie będą brały udziału w Konkursie.
Uczestnik może w każdej chwili zrezygnować z udziału w Konkursie, poprzez usunięcie komentarza zawierającego Zadanie Konkursowe znajdującego się pod postem dotyczącym Konkursu na Instagramie.
Uczestnik, z chwilą dodania Zgłoszenia Konkursowego udziela Organizatorowi nieodpłatnej, przenoszalnej, lecz niewyłącznej licencji do korzystania z przedmiotów praw własności intelektualnej zawartych w danym Zgłoszeniu Konkursowym (niezależnie od otrzymania przez Uczestnika nagrody), w szczególności z utworów bez ograniczeń terytorialnych, czasowych lub ilościowych, z prawem do udzielania sublicencji, na następujących polach eksploatacji:
utrwalenie i zwielokrotnienie dowolną techniką w tym w szczególności techniką drukarską; wprowadzenie do obrotu;
wykorzystanie całości i pojedynczych elementów dla potrzeb stworzenia dowolnych materiałów reklamowych (przykładowo reklamy prasowe, ulotki, plakaty o dowolnych rozmiarach, materiały okolicznościowe) oraz korzystanie z nich w ramach materiałów reklamowych, poprzez ich utrwalanie i zwielokrotnianie technikami opisanymi w punkcie a. powyżej, oraz wprowadzenie do obrotu, rozpowszechnianie, najem, użyczenie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
rozpowszechnianie i udostępnianie w sieci Internet poprzez wprowadzenie do pamięci komputera bez względu na ilość nadań, emisji, wytworzonych egzemplarzy;
rozpowszechnianie w jakikolwiek inny sposób w całości lub części, nadawanie za pomocą wizji, fonii przewodowej i bezprzewodowej przez stacje naziemne, za pośrednictwem satelity, wystawienie, wyświetlenie, publiczne odtworzenie, publiczne wykonanie, nadawanie w sposób równoczesny i integralny z inną organizacją lub podmiotem radiowym lub telewizyjnym, publiczne udostępnienie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
najem, dzierżawa, zarejestrowanie utworu jako znaku towarowego, wzoru użytkowego lub przemysłowego.
- Na mocy licencji określonej powyżej, utwór Uczestnika zawarty w Zgłoszeniu Konkursowym może być wykorzystany w dowolny sposób, przetworzony, rozpowszechniony w całości lub w części, w połączeniu z innymi dziełami, może zostać zmieniony, opracowany, w szczególności w celu promocji i reklamy, w tym formie plakatów, folderów, w tym reklam audiowizualnych. Uczestnik wyraża zgodę na korzystanie i rozporządzanie opracowaniem jego utworu (zgoda na wykonywanie praw zależnych), z prawem do dalszego upoważnienia do wykonywania praw zależnych.
Organizator upoważniony jest do wykorzystania utworu w sposób anonimowy.
Zgłoszenie konkursowe powinno być zgodne z prawem oraz ogólnie przyjętymi normami obyczajowymi, w tym: nie może zawierać treści powszechnie uznanych za obraźliwe, nie może godzić w uczucia religijne i polityczne osób trzecich czy naruszać praw osób trzecich.
Uczestnik na życzenie Organizatora zawrze z nim w formie pisemnej odrębną umowę licencji lub przeniesienia autorskich praw majątkowych do utworów zawartych w danym Zgłoszeniu Konkursowym.
Organizator ma prawo usuwać Zgłoszenia konkursowe, które:
Zawierają treści obraźliwe albo są powszechnie uznane za społecznie niewłaściwe lub naganne moralnie;
Umieszczanie w komentarzach treści naruszają prawa autorskie osób trzecich;
W jakikolwiek sposób mogą naruszać prawo obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
Są napisane z profili w serwisie Instagram, które nie są prowadzone przez osoby fizyczne.
§ 3 Nagrody w Konkursie
Nagrodami w Konkursie jest 10 zestawów kosmetyków marek własnych Organizatora (łącznie dalej zwane: „Nagrodami”) o łącznej wartości nie wyższej niż 900 zł brutto (słowie: dziewięćset złotych). Wartość jednego zestawu kosmetyków, nie przekroczy 85 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt pięć złotych)
Zwycięzców Konkursu wybierze Komisja Konkursowa (dalej: „Komisja Konkursowa”), składająca się z 3 Przedstawicieli Organizatora.
Nagrody otrzyma 10 Uczestników Konkursu, których Zgłoszenia Konkursowe dla danego zestawu prezentowego zostaną uznane za najciekawsze i najbardziej kreatywne przez Komisję Konkursową.
Wyłączone jest prawo żądania przez Uczestnika wypłaty równowartości Nagrody w gotówce bądź prawo jej zamiany na inną nagrodę.
W związku z obowiązkiem zapłaty zryczałtowanego podatku dochodowego od wygranej w Konkursie, Organizator przyzna Zwycięzcom dodatkową nagrodę pieniężną w kwocie stanowiącej 11,11% wartości każdej z Nagród w zaokrągleniu do pełnych złotych. Nagroda pieniężna w wysokości odpowiadającej wysokości podatku obciążającego Zwycięzcę (10% wartości Nagrody) zostanie od razu przeznaczona przez Organizatora na zapłatę podatku – zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych od przekazanych w Konkursie nagród (art. 30 ust. 1 pkt. 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych). Zwycięzca nie ma prawa do wypłaty dodatkowej nagrody w formie pieniężnej. Kwota dodatkowej nagrody zostanie przekazana przez Organizatora właściwemu organowi podatkowemu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zdobywca Nagrody jest zobowiązany przekazać Organizatorowi wszelkie dane niezbędne do wypełnienia wyżej wskazanych obowiązków.
§ 4 Zasady przyznawania nagród w Konkursie
Spośród wszystkich Zgłoszeń Konkursowych Komisja Konkursowa wybierze dziesięć najbardziej kreatywnych Zgłoszeń Konkursowych (po jednym dla każdego zestawu Nagród), które zostaną nagrodzone Nagrodami w ramach niniejszego Konkursu, zgodnie z zasadami opisanymi w § 3 Regulaminu. Przy wyborze zwycięzców Nagród Komisja Konkursowa kierować się będzie swoim własnym uznaniem, biorąc pod uwagę oryginalność oraz kreatywność przy wykonaniu Zadania konkursowego.
Decyzja Komisji Konkursowej zapada jednomyślnie.
Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej poprzez Instastory na profilu @dm_polska na Instagramie, a także poprzez zamieszczenie komentarza przez Organizatora pod komentarzem Zwycięzców pod Postem Konkursowym oraz w wiadomości prywatnej Serwisu Instagram w ciągu 7 dni od zakończenia Konkursu.
§ 5 Zasady wydawania nagród w Konkursie
W celu przekazania nagród, Organizator skontaktuje się ze Zwycięzcami Konkursu za pośrednictwem wiadomości prywatnej na Instagramie.
Organizator jest zobowiązany do dostarczenia Nagrody na adres podany przez Zwycięzcę w Oświadczeniu przekazanym Organizatorowi za pośrednictwem wiadomości prywatnej w serwisie Instagram. Nagroda zostanie dostarczona Zwycięzcom Konkursu w ciągu 14 (słownie:(czternastu) dni od dnia otrzymania Oświadczenia. Podczas odbioru Nagrody w Oświadczeniu Zwycięzca będzie zobowiązany do podania następujących informacji, niezbędnych ze względu na Obowiązki podatkowe związane z przyznaniem Nagrody: imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, numer PESEL/NIP. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu odbioru Nagrody.
W przypadku niepodania danych osobowych wskazanych w ust. 1 powyżej lub w przypadku nie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, Organizator może zdecydować o przepadku nagrody. Przepadek nagrody może nastąpić również w sytuacji, gdy okaże się, że Zwycięzca nie spełnia warunków uczestnictwa w Konkursie, określonych w § 2 pkt. 1.
Organizator nie przewiduje informowania Uczestników, którzy nie zostali zwycięzcami, o ich indywidualnych wynikach w Konkursie.
§ 6 Postępowanie reklamacyjne
Reklamacje dotyczące Konkursu należy składać pisemnie na adres pocztowy: DM-Drogerie Markt sp. z o.o., ul. Jaworska 13, 53-612 Wrocław z dopiskiem „Konkurs: „1. rok dm w Polsce” Organizatora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, pod adresem info@dm.pl
Reklamacje będą rozstrzygane w terminie 14 dni od daty otrzymania danej reklamacji przez Komisję Konkursową. Decyzja Komisji Konkursowej, co do zgłoszonej reklamacji jest ostateczna. Od decyzji Komisji Konkursowej nie przysługuje odwołanie do innych organów Organizatora. Pozostaje to bez wpływu na prawo Uczestnika do dochodzenia przysługujących mu roszczeń w postępowaniu sądowym.
Reklamacje można wnosić w czasie Trwania Konkursu oraz nie później niż w terminie 1 tygodnia od daty rozstrzygnięcia Konkursu. Po upływie tego terminu reklamacje nie będą uwzględniane.
Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, oraz powody reklamacji.
Uczestnik zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji pisemnie na adres e-mail za pośrednictwem, którego zostanie wysłana reklamacja.
§ 7 Dane osobowe
Administratorem danych osobowych Uczestników konkursu jest DM-Drogerie Markt sp. z o.o., ul. Jaworska 13, 53-612 Wrocław (dalej: „Administrator Danych”).
Kontakt w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możliwy jest w formie pisemnej pod wyżej wymienionym adresem korespondencyjnym lub mailowo pod adresem: rodo@dm.pl.
Dane osobowe uczestników będą przetwarzane:
W celu udziału i przeprowadzenia konkursu, a także wyłonienia zwycięzców oraz kontaktu w sprawie wręczenia nagród na podstawie zgody Uczestnika, wyrażonej poprzez przekazanie zgłoszenia konkursowego (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
W celu rozpatrzenia reklamacji na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
W przypadku powstania obowiązków podatkowych, do celu rozliczenia podatku od nagród, zgodnie z przepisami ordynacji podatkowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Jako osoba, której dane osobowe przetwarzamy, możesz w każdej chwili zwrócić się do Administratora danych o realizację następujących praw:
Dostępu do danych osobowych oraz informacji na temat celu przetwarzania danych osobowych, kategorii danych, informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców danych osobowych,
Sprostowania danych osobowych, ich uzupełnienia - dzięki czemu masz możliwość zgłoszenia do nas konieczności poprawienia lub uzupełnienia swoich danych osobowych, jeżeli nie zgadzają się ze stanem faktycznym
Usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”) – To prawo umożliwia Ci zwrócenie się do Administratora Twoich danych osobowych, w kwestii usunięcia Twoich danych. W przypadku zasadności wniosku, dokonamy niezwłocznego usunięcia danych osobowych. Usunięcie danych na Twój wniosek nie zawsze jest możliwe. Np. w przypadku gdy do przechowywania danych osobowych jesteśmy zobowiązani przepisami prawa lub w związku z wykonywaniem zadania realizowanego w interesie publiczny.
Żądania ograniczenia ich przetwarzania – na podstawie tego uprawnienia, możesz zażądać od administratora danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych, jeżeli kwestionujesz prawidłowość przetwarzania. W takim przypadku dane możemy jedynie przechowywać do momentu rozstrzygnięcia przesłanek ograniczających zasadność ograniczenia przetwarzania.
Przeniesienia danych osobowych – Możesz zwrócić się o przeniesienie swoich danych osobowych, ale to prawo jest możliwe do zrealizowania, jeżeli Twoje dane osobowe przetwarzane są w sposób zautomatyzowany.
Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – To prawo pozwala Ci na zgłoszenie sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli są przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit. e lub f RODO. W takim przypadku jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych osobowych na tej podstawach, jeżeli nie wykażemy, że występują ważne i prawnie uzasadnione podstawy, do przetwarzania Twoich danych, które będą nadrzędne wobec Twoich praw i wolności lub będą podstawą do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
Cofnięcia zgody – Jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, tj. wyrażonej przez Ciebie zgody, możesz ją wycofać w każdej chwili. Wycofanie zgody nie ma wpływy na zgodność przetwarzania danych osobowych przed jej wycofaniem.
Wniesienia skargi do organu nadzorczego – Jeżeli uznasz, że przetwarzamy Twoje dane osobowe niezgodnie z prawem, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Dane będą przetwarzane do czasu zakończenia konkursu i rozpatrzenia reklamacji. W przypadku powstania zobowiązania podatkowego, przez 5 lat następujących po roku, w którym ten obowiązek wystąpił.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w konkursie.
Wyrażoną zgodę na przetwarzanie Uczestnik może wycofać w dowolnym momencie, jednakże będzie to równoważne ze zrezygnowaniem z udziału w konkursie, a w przypadku wygranej z przepadkiem nagrody.
Dane Uczestnika mogą być udostępnione podmiotom odpowiedzialnym za przekazanie nagród (np. Operator pocztowy, firma kurierska). Odbiorcami danych osobowych mogą być także inne podmioty współpracujące z administratorem na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu realizacji określonych w umowie zadań i usług na rzecz administratora, w szczególności w zakresie obsługi marketingowej i PR, obsługi prawnej i/lub doradczej, w związku z wystawianiem faktur / rozpatrywaniem reklamacji, dostawcy towarów.
Dostęp do danych na portalach Facebook oraz Instagram ma Meta Platforms Ireland Limited dostępny jest zgodnie z zasadami wskazanymi na stronie https://www.facebook.com/privacy/explanation. Odbiorcami danych są również inni użytkownicy portalu Instagram.
§ 8 Świadczenie usług drogą elektroniczną
W ramach Konkursu Organizator świadczy nieodpłatnie na rzecz Uczestników, na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie, usługi drogą elektroniczną w zakresie niezbędnym do realizacji Konkursu.
Przez usługi świadczone drogą elektroniczną na potrzeby Konkursu należy rozumieć takie usługi jak:
udostępnienie Regulaminu na Instagramie;
umożliwienie zapoznania się z Zadaniem Konkursowym;
umożliwienie wzięcia udziału w Konkursie.
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą, gdy Uczestnik rozpocznie korzystanie z usług objętych Regulaminem.
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może być w każdej chwili rozwiązana przez Uczestnika poprzez zamknięcie Profilu lub rezygnację z uczestnictwa w Konkursie.
Warunkiem technicznym niezbędnym do korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej np. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Chrome, Safari oraz profilu w Serwisie.
Organizator zastrzega, że korzystanie z usług objętych Regulaminem może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet i rekomenduje Uczestnikom, przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu ich zminimalizowania.
Organizator korzysta we własnym zakresie z zabezpieczeń systemowych i stałej pomocy informatycznej zapewniając bezpieczeństwo przesyłanych i odbieranych danych.
Do reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio postanowienia § 6 Regulaminu, przy czym termin na zgłoszenie reklamacji liczy się od momentu wystąpienia zdarzenia uzasadniającego złożenie reklamacji.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204, z późniejszymi zmianami).
Niniejszy Regulamin Konkursu dostępny jest dla Uczestników w BIO na profilu na Instagramie @dm_polska w sposób umożliwiający jego pobranie na urządzenie końcowe w formacie PDF, przechowywanie i odtwarzanie w zwykłym toku czynności.
§ 9 Postanowienia końcowe
Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania zwycięskich Zgłoszeń konkursowych również do celów promocyjnych Fanpage’ów oraz samego Konkursu, na co Uczestnik wyraża zgodę.
Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani bezpośrednio związany z serwisami społecznościowymi Instagram ani jego właścicielami czy administratorami. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być kierowane do Organizatora, a w żadnym wypadku do właścicieli czy administratorów serwisów społecznościowych. Uczestnik zwalnia Instagram i Facebook z odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione w związku z Konkursem.
Postanowienia niniejszego Regulaminu podlegają przepisom prawa polskiego. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdować będą powszechnie obowiązujące przepisy, a w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, jeżeli jest to uzasadnione celem Konkursu i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie.
Zasady przeprowadzania Konkursów określa wyłącznie niniejszy Regulamin.