Informacja prasowa, 07.12.2023
Nowe szafy makijażowe i aplikacja pełna świątecznych okazji
Drogerie dm w Polsce przebudowały szafy makijażowe w swoich sklepach. Wymienione zostały meble dla kosmetyków marek własnych alverde, ebelin oraz trend !t up. Ponadto wśród nowości w asortymencie znalazły się produkty marki Eveline Cosmetics, a dodatkowe metraże zyskały szafy marek Maybelline i essence. W okresie świąt i karnawału poza kosmetykami do makijażu dużą popularnością cieszą się także inne kategorie, dlatego dm przygotowały szereg inspiracji zakupowych i niespodzianek z kuponami rabatowymi, które można znaleźć w specjalnym, wirtualnym kalendarzu adwentowym w aplikacji, do wykorzystania podczas zakupów stacjonarnych lub online.

Drogerie dm podpowiadają jak łatwo wyczarować elegancki i pełen blasku makijaż na wigilijną kolację, czy karnawałowe szaleństwo. Szczególnie pomocne w tym mają być marki własne - alverde, znana z naturalnych składów roślinnych, ebelin, oferująca między innymi pędzle i akcesoria do malowania, czy wreszcie trend !t up - inspirowana międzynarodowymi trendami w modzie i urodzie. Łącznie za pośrednictwem różnych kanałów sprzedaży klienci dm mogą wybierać z ponad 20 marek makijażowych, krajowych i zagranicznych.
- Dzięki przebudowie szaf makijażowych zwiększyliśmy dostępność produktów z tej kategorii, dając naszym klientom większy wybór zarówno spośród marek własnych, jak i private labels. W ostatnich tygodniach, w tym segmencie, w sprzedaży stacjonarnej zadebiutowała u nas marka Eveline Cosmetics, lider wśród polskich marek w kategorii make up. Jesteśmy też jedyną drogerią w Polsce, która w swoich sklepach, na szafach o długości dwóch metrów oferuje aż ponad 250 produktów marki essence - mówi Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów dm.- Takie działania pokazują, że proces budowania marki w kraju to nieustająca praca, która pozwala nam każdego dnia udoskonalać się dla klientów i rozwijać współpracę z kolejnymi partnerami - dodaje Iwanowski.
Na początku grudnia drogerie dm rozpoczęły również wielkie odliczanie do Gwiazdki. Przez kolejne 24 dni w aplikacji dm pojawiać się będą nowe niespodzianki kuponowe. Każdego dnia klienci mogą aktywować w aplikacji nowy kupon uprawniający do zakupu z rabatem danej kategorii produktowej. Z kuponów można korzystać zarówno podczas zakupów online, jak i sklepach dm. Kupony są ważne od pojawienia się w aplikacji przez 25 dni i można je zrealizować jednorazowo.
Przy tej okazji warto przypomnieć wyróżniającą się politykę cenową dm. Drogerie dm gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Dzięki temu klienci nie muszą polować na promocje danych produktów i kupować na zapas, bo w dm ceny są trwale korzystne. Równocześnie drogerie oferują kupony rabatowe w aplikacji dm oraz dodatkowe kupony PAYBACK. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm. Więcej o drogeriach dm na www.dm.pl
***
O drogeriach dm:
Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 89 100 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2023/2024 dm odnotował sprzedaż w wysokości 17,74 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech ponad 60 300 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 12,47 mld euro. dm po raz kolejny została wybrana przez klientów najpopularniejszą drogerią w ankiecie Kundenmonitor 2024.
Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne, higieniczne, dla dzieci i niemowląt oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Drogeria nieustannie pracuje nad optymalizacją.
Dodatkowe informacje dla mediów: patrycja.narozna@prart-media.pl