Informacja prasowa, 17-10-2024
Drogeria dm z pierwszą Akcją Kasjerską dla powodzian.Wsparcie powędruje do rodzin dotkniętych powodzią w Kłodzku
Krakowska drogeria dm mieszcząca się na os. Na Lotnisku 3 organizuje tzw. “Akcję Kasjerską”, która odbędzie się już w najbliższą sobotę, 19 października w godzinach od 12:00 do 13:00. W trakcie trwania wydarzenia za kasą sklepową usiądzie i obsłuży klientów Katarzyna Konewecka-Hołój, prezes Stowarzyszenia Piękne Anioły. Cały dochód ze sprzedaży prowadzonej w tym czasie zostanie przeznaczony na wyposażenie pokojów dziecięcych dla rodzin dotkniętych powodzią w Kłodzku.
- Jesteśmy głęboko poruszeni sytuacją powodziową w Polsce i zdeterminowani, aby w tym trudnym czasie dostarczać pomoc wszędzie tam, gdzie jest ona niezbędna i wspierać lokalną społeczność. Akcje kasjerskie to nasze autorskie wydarzenia, przy pomocy których na co dzień angażujemy się w życie najbliższego otoczenia i budujemy dobre, sąsiedzkie relacje, wykraczające poza doświadczenia zakupowe. Cieszymy się, że przy ich pomocy, wspólnie ze Stowarzyszeniem Piękne Anioły będziemy mogli teraz aktywnie pomóc powodzianom w powrocie do normalnego życia - mówi Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny dm w Polsce.
Dotychczas pomoc od drogerii dm trafiła do Związku Ochotniczej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze , Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, Centrum Usług Społecznych w Gogolinie, Starostwa Powiatowego w Krapkowicach - Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego, Urzędu Gminy w Kłodzku, Gminy Radzikowice w Nysie. Drogerie dm nawiązały także współpracę ze stowarzyszeniem Caritas, do którego jej pracownicy indywidualnie mogą wpłacać pieniądze dla powodzian. W sklepach prowadzono zbiórki produktów, które trafią do wybranych organizacji. Akcja Kasjerska wspólnie organizowana ze Stowarzyszeniem Piękne Anioły to kolejne działanie marki na rzecz wsparcia powodzian.
Idea Akcji Kasjerskich jest bardzo prosta i polega na budowaniu poczucia wspólnoty i zaangażowania pomiędzy wszystkimi zainteresowanymi stronami - kupującymi, darczyńcą i beneficjentem. Polacy chętnie pomagają sobie nawzajem, dlatego Akcje Kasjerskie od samego początku cieszą się tak dużą przychylnością wśród klientów dm i całego otoczenia, w którym marka funkcjonuje.
- Zachęcamy serdecznie mieszkańców Krakowa do zrobienia zakupów w czasie trwania akcji, czyli w sobotę, 19 października w godzinach od 12:00 do 13:00. Cały dochód ze sprzedaży prowadzonej w tym czasie zostanie przeznaczony na wyposażenie pokojów dziecięcych dla rodzin dotkniętych powodzią w Kłodzku. – dodaje Stanisławczyk.
Tylko w ubiegłym roku drogerie dm zorganizowały w sumie 7 Akcji Kasjerskich, które wsparły lokalne społeczności łączną kwotą 195 186,88 zł. Sam pomysł na ich organizację narodził się w Niemczech i praktykowany jest przez dm od początku pojawienia się w Polsce. To część działań mających na celu aktywne uczestnictwo dm w życiu lokalnej społeczności i wspieranie wybranych inicjatyw społecznych w najbliższym sąsiedztwie. Więcej o dm na www.dm.pl
***
O drogeriach dm:
Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 89 100 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2023/2024 dm odnotował sprzedaż w wysokości 17,74 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech ponad 60 300 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 12,47 mld euro. dm po raz kolejny została wybrana przez klientów najpopularniejszą drogerią w ankiecie Kundenmonitor 2024.
Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne, higieniczne, dla dzieci i niemowląt oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Drogeria nieustannie pracuje nad optymalizacją.
Dodatkowe informacje dla mediów: patrycja.narozna@prart-media.pl