Nawigacja głównaNawigacja kategoriiTreść główna

Informacja prasowa, 16-12-2024

Łódź doczekała się swojej pierwszej drogerii dm. Będzie to 50. sklep sieci w Polsce

Na ten debiut mieszkańcy Łodzi czekali z ogromną niecierpliwością i wszystko wskazuje na to, że naprawdę było warto. Do miasta wreszcie zawita popularna drogeria dm, która od ponad dwóch lat podbija serca Polaków oferując im znane marki kosmetyków, niezwykły koncept zakupowy i zawsze korzystne ceny. Tuż przed świętami, w najbliższą środę, 18 grudnia, o godzinie 10:00 dm otworzy swój pierwszy sklep w Łodzi, w Centrum Handlowym Sukcesja, przy.al. Politechniki 1. Z tej okazji na klientów czeka 15% rabat powitalny, szereg niespodzianek i prezenty dla całych rodzin. Będzie to dokładnie 50. sklep dm w Polsce.

otwarcie drogerii dm

Debiut w Łodzi jest dla nas szczególnie ważny, bo to wyjątkowe miasto na zakupowej mapie Polski, a dodatkowo otworzymy tu dokładnie 50. drogerię w naszym kraju. To dla nas symboliczna liczba i cieszymy się, że będziemy celebrować właśnie z łodzianami i to w tak magicznej, przedświątecznej atmosferze - mówi Marek Mączka, kierownik regionalny dm w Polsce. - Jesteśmy dobrze przygotowani na spotkanie z mieszkańcami, przywitamy ich darmowym poczęstunkiem z produktów marki własnej dmBio, będą  rozgrzewające napoje i szereg inspiracji, które doskonale wpisują się w trend gwiazdkowych zakupów. Każdy kto nas odwiedzi będzie mógł od razu bezpłatnie zapakować swoje prezenty, zrobić personalizowane naklejki z własnymi zdjęciami na naszych produktach. Dodatkowo klientom z okazji otwarcia oferujemy 15% rabat powitalnyzestawy mini prezentów. Zapraszamy mieszkańców Łodzi, by nas odwiedzili i sprawdzili, czy od teraz dm będzie ich nową ulubioną drogerią - dodaje.

Co klienci znajdą w drogeriach dm? - szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także wszystko dla niemowląt i dzieci. W asortymencie dostępna jest żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karma dla zwierząt. Na miłośników makijażu czekają szafy makijażowe zarówno z popularnymi kosmetykami jak i z markami dm oraz specjalna Wyspa Inspiracji Uroda. Wśród kupujących szczególną popularnością, cieszą się produkty marek własnych, w tym marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde, czy popularna marka własna Balea.  

Komfort zakupów w dm to szerokie alejki, jasna i przyjazna aranżacja wnętrz z dekoracyjnymi oznaczeniami na ścianach, które ułatwiają nawigację między półkami. Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepie znajdują się stanowiska foto-kiosków z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć, możliwością przygotowania personalizowanych naklejek na produkty. W ofercie dostępna jest nawet usługa ekspresowego wykonania zdjęć biometrycznych do dokumentów oraz usługa ekspresowego odbioru zakupów wcześniej zamówionych w sklepie online. Warto zwrócić uwagę na stację do darmowego pakowania prezentów, która jest doskonałą opcją świąteczną. Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe. 

Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. W sklepach dm klienci kupują sprytniej niż w promocji i zawsze korzystnie. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkowąktóra nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Co więcej, w ofercie dm klienci znajdą setki produktów, których ceny nie urosły od ponad roku. Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji dm oraz dodatkowe kupony PAYBACK. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm. 

Na uroczyste otwarcie drogeria przygotowała dodatkowy 15% rabat powitalny oraz kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm. Oferta ważna jest do 28 grudnia lub do wyczerpania zapasów. Na odwiedzających drogerię dm w Łodzi czekać będą mini prezenty, rozgrzewające ciepłe napoje, pyszne gofry na patyku, balonowy artysta, spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem - Saubär i Punkciakiem.

- Łódź była jednym z miast, w których klienci najczęściej pytali o nasze sklepy, dlatego tym bardziej cieszy nas, że możemy spełnić ich oczekiwania i zaprosić na zakupy - komentuje Mączka. W samym województwie łódzkim drogeria dm obecna jest już od marca tego roku. Pierwszy sklep pojawił się w Bełchatowie w galerii Olimpia, otwarcie dm w łódzkiej sukcesji jest naturalną konsekwencją rozwoju w tej części kraju. Jak zapowiadali wcześniej przedstawiciele sieci, w przyszłości z pewnością w regionie pojawią się kolejne drogerie. Otwarcie 50. sklepu w Polsce zamyka plan ekspansji marki w tym roku realizując w 100% zakładane cele.


Powierzchnia sklepu w Łodzi przy al. Politechniki 1 wynosi 456,67 m2. Drogeria dm otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 21:00. Mieszkańcy całej Polski mogą kupować w sklepie online www.dm.pl oraz za pomocą aplikacji dm. 

***

O drogeriach dm:

Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 89 100 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2023/2024 dm odnotował sprzedaż w wysokości 17,74 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech ponad 60 300 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 12,47 mld euro. dm po raz kolejny została wybrana przez klientów najpopularniejszą drogerią w ankiecie Kundenmonitor 2024. 

Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne, higieniczne, dla dzieci i niemowląt oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Drogeria nieustannie pracuje nad optymalizacją.

Dodatkowe informacje dla mediów: patrycja.narozna@prart-media.pl