Informacja prasowa, 25-03-2025
10 sprawdzonych produktów z drogerii dm od Ani Bardowskiej, które pomogą odświeżyć dom na wiosnę i Wielkanoc
Drogerie dm Polska ruszają z kolejną odsłoną kampanii „Wiosenne porządki”, do której dołączyła Anna Bardowska. Dotychczas związana z marką jako influencerka, teraz staje się twarzą działań promujących niemieckie produkty Denkmit i Profissimo – skuteczne, przystępne cenowo i niezbędne w każdej wiosennej metamorfozie domu. Kampania potrwa do 17 kwietnia i obejmie komunikację w kanałach online, social media oraz w stacjonarnych drogeriach dm.

Czas na świeżość – zadbaj o dom na wiosnę i Wielkanoc
Po zimie każdy z nas chce odświeżyć swoją przestrzeń – pozbyć się kurzu, uporządkować dom i zadbać o przyjemną atmosferę. Wiosna to także czas przygotowań do Wielkanocy, pieczenia świątecznych wypieków i odświeżania dekoracji. Drogeria dm zachęca do tych działań, oferując szeroki wybór skutecznych, a jednocześnie przystępnych cenowo produktów Denkmit i Profissimo.
– Celem kampanii jest pokazanie, że dbanie o dom nie musi być czasochłonne ani kosztowne. Dzięki sprawdzonym produktom Denkmit i Profissimo wiosenne porządki stają się teraz łatwiejsze i bardziej efektywne. Widzimy, że klienci chętnie sięgają po wysokiej jakości alternatywy dla popularnych środków czystości, dlatego chcemy inspirować ich do odkrywania naszych marek własnych – mówi Barbara Schmehl, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów w dm Polska
Znana twarz, sprawdzone produkty
Drogerie dm już wcześniej współpracowały z Anią Bardowską, której kampanie osiągnęły świetne wyniki zaangażowania wśród klientów. Założenie kampanii jest proste - chodzi o zaprezentowanie produktów do domu w ich naturalnym środowisku – w trakcie wiosennych porządków.
– Ania Bardowska to autentyczna i wiarygodna postać wśród naszych klientów. Jej wybory są przemyślane, a rekomendacje cieszą się dużym zaufaniem. Dlatego z radością rozszerzyliśmy naszą współpracę, aby w naturalny sposób zaprezentować marki własne w codziennym użytkowaniu– komentuje Barbara Schmehl, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów w dm Polska.
Ania Bardowska wybrała 10 sprawdzonych produktów z dm, które mają pomóc w sprzątaniu, praniu i gotowaniu. Wśród nich znalazły się akcesoria kuchenne Profissimo oraz środki czystości Denkmit. Co najważniejsze, cały zestaw rekomendowany przez influencerkę kosztuje niespełna 71 zł.
– Kierowałam się prostym składem, niezawodnością i jakością w dobrej cenie – czyli tym, czego sama szukam na półkach dm. Produkty Denkmit i Profissimo znam od dawna, ale ich różnorodność nadal potrafi mnie zaskoczyć – podkreśla Anna Bardowska.
Wybór Ani Bardowskiej – 10 produktów, które warto mieć w domu:
- Nawilżające ściereczki czyszczące uniwersalne Denkmit – idealne do szybkiego przetarcia blatów, stołów czy parapetów.2. Magiczne gąbki Profissimo (6 szt.) – skutecznie usuwają zabrudzenia bez użycia detergentów.
- Mydełko galasowe do wywabiania plam Denkmit – niezastąpione w walce z uporczywymi plamami.
- Płyn do prania wełny Cozy & Care Denkmit – delikatny dla tkanin, skuteczny w usuwaniu zabrudzeń.
- Papier do pieczenia okrągły Profissimo – wygodne rozwiązanie do pieczenia wielkanocnych mazurków i serników.
- Rolka do czyszczenia ubrań mini Profissimo – zawsze pod ręką, by szybko pozbyć się kurzu i włókien z odzieży.
- Chusteczki wyłapujące kolor Denkmit – chronią ubrania przed zafarbowaniem w praniu.
- Miotełka do kurzu Profissimo (zestaw: jedna rączka + trzy nakładki) – skutecznie zbiera kurz z trudno dostępnych miejsc.
- Zestaw woreczków strunowych do mrożenia Profissimo (3 rozmiary) – praktyczne i szczelne rozwiązanie do przechowywania żywności.
- Patyczki do koreczków bambusowe Profissimo (50 szt.) – niezastąpione przy przygotowywaniu przekąsek na rodzinne spotkania.
– Każdy z tych produktów to mały domowy pomocnik, który ułatwia życie. Uwielbiam, gdy wszystko w domu jest uporządkowane, czyste i gotowe na nowy sezon. A kiedy przychodzi czas na pieczenie wielkanocnych ciast, papier do pieczenia Profissimo zawsze jest w mojej kuchni – wyjaśnia Anna Bardowska.
Przypomnijmy, w ramach trwającej już kampanii drogeria dm przygotowała dla klientów kupony rabatowe na topowe marki środków czystości, takie jak Persil, Finish, Airwick, czy Frosch. Kupony rabatowe sięgają 20% i są dostępne w aplikacji mój dm przez cały miesiąc. Co więcej, w każdym tygodniu pojawiają się nowe, dlatego warto na bieżąco sprawdzać, czym dm zaskoczy swoich klientów.
Za koncepcję kampanii odpowiada zespół dm Polska, a materiały kreatywne oraz landing page przygotowała agencja Freundschaft. Działania obejmują szeroką obecność w kanałach Social Media marki oraz influencerki. Ekspozycje w drogeriach dm – materiały POS, gazetki promocyjne i oznaczenia produktów pomagające klientom znaleźć rekomendowane artykuły, a także platformy online dm (strona internetowa, aplikacja), gdzie znalazła się sekcja z rekomendowanymi produktami.
Więcej o drogeriach na www.dm.pl
***
O drogeriach dm:
Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 89 100 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2023/2024 dm odnotował sprzedaż w wysokości 17,74 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech ponad 60 300 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 12,47 mld euro. dm po raz kolejny została wybrana przez klientów najpopularniejszą drogerią w ankiecie Kundenmonitor 2024.
Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne, higieniczne, dla dzieci i niemowląt oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Drogeria nieustannie pracuje nad optymalizacją.
Dodatkowe informacje dla mediów: patrycja.narozna@prart-media.pl