
WiFi klientów dm
Bezpłatny internet w sklepie dm
Bezpłatne WiFi oferujemy w sklepach dm w godzinach od 6:00 do 22:00. Na tej stronie piszemy o zaletach WiFi dla klientów oraz warunkach, jakie należy spełnić, aby z nich skorzystać. Znajdziesz tu również informacje dotyczące regulaminu użytkowania oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Twoje korzyści
- Po połączeniu się z WiFi odwiedź naszą stronę www.dm.pl lub aplikację dm bezpośrednio na miejscu. Przeczytaj nasz poradnik i odkryj nasze usługi.
- Ściągnij aktualne kupony i zdobywaj punkty PAYBACK mobilnie.
Jak to działa?
- Włącz funkcję WiFi na swoim smartfonie lub tablecie i połącz się z siecią „sieć WiFi klienta dm”.
- Zanim będziesz mógł skorzystać z naszej bezpłatnej sieci WiFi klienta, musisz zaakceptować warunki korzystania. Otwierają się automatycznie lub za pośrednictwem przeglądarki – w zależności od używanego urządzenia.
- Po zatwierdzeniu warunków możesz korzystać z sieci klienta do chwili opuszczenia sklepu dm.
W razie jakiekolwiek pytań lub trudności w sklepie dm, nie wahaj się skontaktować z jednym z naszych pracowników na miejscu.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Jak mogę uzyskać dostęp do Wi-Fi klienta dm?
Jak mogę uzyskać dostęp do Wi-Fi klienta dm?
Aby korzystać z naszej sieci klienta, musisz włączyć funkcję WiFi w swoim telefonie komórkowym i połączyć się z siecią „WiFi klienta dm”. Po zaakceptowaniu warunków użytkowania możesz uzyskać dostęp do Internetu.
Na jak długo uzyskuję dostęp do sieci WiFi klienta dm?
Na jak długo uzyskuję dostęp do sieci WiFi klienta dm?
Nasza oferta usług jest do Państwa dyspozycji codziennie od 6:00 do 22:00 przez cały okres pobytu w sklepie dm.
O jakiej porze następnego dnia będę mógł ponownie uzyskać dostęp do Internetu?
O jakiej porze następnego dnia będę mógł ponownie uzyskać dostęp do Internetu?
Nasze bezpłatne WiFi jest dostępne znów od 6:00.
W którym momencie wyrażam zgodę na warunki użytkowania?
W którym momencie wyrażam zgodę na warunki użytkowania?
Zanim będziesz mógł połączyć się z siecią „WiFi klienta dm”, musisz najpierw wyrazić zgodę na warunki użytkowania. Zgoda obowiązuje przez jeden dzień, niezależnie od tego, czy odwiedzisz sklep np. dwa razy w ciągu jednego dnia.
Czy mogę korzystać z sieci WiFi klienta dm w różnych sklepach tego samego dnia?
Czy mogę korzystać z sieci WiFi klienta dm w różnych sklepach tego samego dnia?
Tak. Po jednokrotnym potwierdzeniu warunków użytkowania możesz uzyskać dostęp do naszej sieci WiFi klienta dm we wszystkich sklepach biorących udział w programie bez konieczności ponownego potwierdzania.
Co mogę zrobić, jeśli nie mogę uzyskać dostępu do nieszkodliwej witryny?
Co mogę zrobić, jeśli nie mogę uzyskać dostępu do nieszkodliwej witryny?
W takim przypadku prosimy o kontakt z jednym z naszych pracowników na miejscu. Nasi koledzy chętnie zajmą się Twoją sprawą.
Co zrobić, gdy warunki użytkowania nie wyświetlają się automatycznie?
Co zrobić, gdy warunki użytkowania nie wyświetlają się automatycznie?
W zależności od używanego urządzenia może zaistnieć konieczność uruchomienia przeglądarki i wywołania dowolnej strony internetowej. Jeśli warunki użytkowania nadal się nie pojawiają, sprawdź w wierszu adresu, czy Twoja przeglądarka nie próbuje nawiązać połączenia „https” zamiast „http”. Jeżeli tak, zamień „https” na „http”, aby przejść do warunków użytkowania.
Warunki korzystania z WiFi klienta dm
Spółka dmTECH GmbH, Am dm-Platz 1, 76227 Karlsruhe udostępnia klientom dm-drogerie markt GmbH + Co. KG bezpłatną sieć wi-fi z ograniczonymi możliwościami korzystania z internetu. Po zaakceptowaniu niniejszych warunków korzystania oraz
warunków polityki prywatności
użytkownik jest uprawniony do korzystania z tej sieci wi-fi. Naruszenie zasad prowadzi do wyłączenia możliwości korzystania z sieci wi-fi.
Informujemy, że użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za to, aby wdrożyć ogólnie, powszechnie przyjęte środki bezpieczeństwa, które sprawią, że użytkowane przez niego urządzenie oraz znajdujące się na nim dane i pliki zostaną zabezpieczone przed uszkodzeniem albo nieuprawnionym wykorzystaniem przez osoby trzecie oraz będą chronione przed dostępem osób trzecich (np. zapora sieciowa firewall, skaner antywirusowy). Prosimy pamiętać, że sieć wi-fi udostępniana przez spółkę dmTECH GmbH jest siecią otwartą i niezaszyfrowaną. Tym samym osoby trzecie mogą prześledzić transmisję danych użytkownika i/albo uzyskać dostęp do jego urządzenia, jeśli nie zostanie ono zabezpieczone przed dostępem osób trzecich.
Spółka dmTECH GmbH nie gwarantuje dostępu do Internetu, określonej prędkości transferu danych ani stałej transmisji danych. Usługa będzie świadczona w jakości odpowiadającej możliwościom technicznym i branżowym („best effort”).
Spółka dmTECH GmbH nie ponosi odpowiedzialności za zawartość, bezpieczeństwo ani jakość wywoływanych stron. Podejmowanie niewłaściwych, niezgodnych z prawem albo karalnych działań, a w szczególności wywoływanie i rozpowszechnianie stron zawierających treści ekstremistyczne, karalne, propagujące przemoc, niebezpieczne dla dzieci lub młodzieży albo pornograficzne, jest niedozwolone. Ponadto użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania wymogów ustawowych, a w szczególności do poszanowania praw autorskich i innych praw osób trzecich. W tym zakresie użytkownik zwalnia spółkę dmTECH GmbH z wszelkiej odpowiedzialności. Spółka dmTECH GmbH zastrzega prawo do stosowania technicznych mechanizmów filtrujących, ograniczających możliwość dostępu do określonych stron.
Podmiotem odpowiedzialnym za ochronę danych osobowych jest dm-drogerie markt sp.z o.o., ul. Jaworska 13, 53-612 Wroclaw, e-mail rodo@dm.pl.
W przypadku korzystania z sieci wi-fi przeznaczonej dla klientów automatycznie gromadzimy adres MAC urządzenia końcowego użytkownika, a także datę i godzinę uzyskania dostępu. Jeśli te informacje zostają powiązane z danymi osobowymi użytkownika, to podstawą prawną jest zawarta z nim umowa użyczenia, art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Adres MAC urządzenia użytkownika, a także wywołane przez niego adresy internetowe (URL) oraz data i godzina uzyskania dostępu zostają usunięte najpóźniej z upływem 7 dni, chyba że jesteśmy zobowiązani do dłuższego przechowywania tych informacji z uwagi na wymogi urzędowe lub ustawowe. Dane użytkownika nie są przekazywane osobom trzecim. Jeśli użytkownik wywołuje strony internetowe, to może dojść do przekazania danych do państw trzecich. Nie mamy na to wpływu.
Użytkownik ma prawo do informacji, żądania sprostowania albo usunięcia danych, żądania ograniczenia przetwarzania albo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także żądania przeniesienia danych. Ponadto użytkownik ma prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego. Z inspektorem ochrony danych spółki dm można skontaktować się e-mailowo pod rodo@dm.pl albo korzystając z podanego powyżej adresu.