Nawigacja głównaNawigacja kategoriiTreść główna

Nasza filozofia

Obsługa klienta

Zasady

Sposób, w jaki firma traktuje swoich współpracowników, przekłada się na to, jak oni traktują klientów. To spostrzeżenie ma fundamentalne znaczenie w społeczności pracowniczej dm. Podjęliśmy wyzwanie kształtowania firmy tak, aby coraz lepiej spełniała potrzeby klientów, pracownicy stale się rozwijali, a społeczność dm dawała przykład w swoim otoczeniu. Kluczem do osiągnięcia tego celu jest indywidualne podejście do zaangażowanych osób. Nasze zasady wyrażają filozofię naszej firmy: 

Zasady dotyczące klientów dm

W podejściu do klienta chcemy wyróżnić się, stosując różnorodne narzędzia marketingowe. Chcemy zdobyć klientów kupujących świadomie, których potrzeby możemy zaspokoić przy pomocy naszych towarów, produktów oraz oferty usługowej. 

Traktowanie problemów klientów jak swoje własne.

Zasady dotyczące współpracowników dm

Chcemy zapewnić wsparcie wszystkim pracownikom, tak aby mieli jasny obraz tego, jak wyglądają zakres działalności i struktura naszego przedsiębiorstwa. Chcemy także zadbać o obiektywną ocenę każdego z pracowników. 

Przejrzystość i prostolinijność

Chcemy dać wszystkim współpracownikom możliwość wspólnego uczenia się od siebie, poznawania się, uznawania swoich indywidualnych cech charakteru. Wszystko to, aby stworzyć warunki do poznania i rozwoju siebie samego oraz możliwości zaangażowania się w postawione zadania.

Gotowość do współpracy w grupach

Zasady dotyczące partnerów dm

Chcemy pielęgnować długoterminową, niezawodną i uczciwą współpracę z naszymi partnerami, aby wiedzieli, że jesteśmy przedsiębiorstwem, z którym mogą realizować swoje cele. 

Zrozumienie wagi współpracy
Rozpoznanie potrzeb partnera