Nawigacja głównaNawigacja kategoriiTreść główna

Profil firmy

Cztery współpracownice przed sklepem dm

„Tu liczy się człowiek. Tu kupuję”

Od 1992 roku tą myślą wyrażamy stanowisko naszej firmy. Konsekwentnie angażujemy się w ideę „współczłowieczeństwa i współpartnerstwa” we wszystkich relacjach z klientami, współpracownikami, partnerami handlowymi oraz ze środowiskiem. 

W 1973 roku prof. Götz W. Werner otworzył pierwszy sklep dm w Karlsruhe i założył swoją pierwszą firmę. Skupił się na całościowym myśleniu przedsiębiorczym i społecznym. Szacunek dla indywidualności człowieka oraz lokalnego środowiska stał się podstawą wzrostu zainteresowania marką dm

Przedsiębiorstwo jest dla ludzi, nie odwrotnie. W dm jesteśmy o tym przekonani. Każda współpracowniczka i każdy współpracownik, dzięki swojemu zaangażowaniu i indywidualności, są częścią tej kultury organizacyjnej i aktywnie ją współtworzą... 

... w sklepach dm

Każdy z ponad 3700 sklepów dm w Europie jest prowadzony przez stały zespół koleżanek i kolegów, pracujących w elastycznym wymiarze godzin. Dzięki ich kompetentnej i miłej obsłudze klienta oraz zaangażowaniu w działalność instytucji charytatywnych, kultura naszej organizacji staje się dostrzegalna i namacalna. 

... w centrach dystrybucyjnych

Zadaniem około 3100 współpracowników w centrach dystrybucyjnych jest zbieranie od partnerów handlowych towarów dostarczanych do poszczególnych sklepów dm. Dzięki temu szeroka gama około 12 500 produktów jest zawsze dostępna. W Polsce sklepy dm będą zaopatrywane przez centra dystrybucyjne zlokalizowane w kraju. 

... w siedzibie firmy

Główna siedziba dm w Polsce znajduje się we Wrocławiu, gdzie pracownicy wspierają działania zespołów w sklepach dm. Ich zadania to na przykład kształtowanie oferty produktów, controlling lub obsługa infrastruktury technicznej.