Historia drogerii dm

Gdy powstawała firma dm, towary drogeryjne podlegały polityce stałych cen. Po uchyleniu tego prawa Götz W. Werner zaryzykował i otworzył pierwszy sklep dm w Karlsruhe. Od tego momentu towary drogeryjne można było sprzedawać w korzystnych cenach, w doskonałej lokalizacji, w sklepach samoobsługowych.
„Początkowo dm było marzeniem, ściśle mówiąc - moim marzeniem”.
– prof. Götz W. Werner, założyciel drogerii dm
Lata 70
Lata 70 charakteryzuje wysoka koniunktura: oferta dla konsumentów i dobrobyt społeczny szybko rosną.
Lata 80
Gwałtowny wzrost demograficzny: trwa debata nad edukacją młodych ludzi, podczas gdy młodzież chce się zająć walką z ubóstwem, AIDS i rosnącą przestępczością.
Lata 90
Opada „żelazna kurtyna”: Niemcy mogą podróżować do krajów byłego bloku wschodniego bez wiz.
Lata 2000–2010
Europa otrzymuje jednolitą walutę: 17 krajów europejskich w 2002 roku wprowadza euro.
Lata 2010–2020
W Kopenhadze odbywa się szczyt klimatyczny. Ochrona środowiska, zrównoważony rozwój i tym podobne kwestie stają się coraz ważniejsze, energie odnawialne są szeroko rozpowszechnione.
Od roku 2020
Nowa dekada zaczyna się wraz z nowymi usługami: bezpłatne wypłaty gotówki, obsługa paczek i odbiór ekspresowy są już dostępne dla klientów.





























